Audytor konkursu oraz Partnerzy i Patroni Medialni

KPMG

KPMG to międzynarodowa sieć firm świadczących usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa gospodarczego. KPMG zatrudnia ponad 174 000 pracowników w 155 krajach. KPMG było jedną z pierwszych firm audytorsko-doradczych o międzynarodowym zasięgu obecnych na polskim rynku. Rozpoczęliśmy działalność w Warszawie w maju 1990 roku. Wysokie zapotrzebowanie na profesjonalne usługi audytorsko-doradcze sprawiło, że otworzyliśmy 6 biur regionalnych. Obecnie KPMG w Polsce zatrudnia ponad 1 200 pracowników w 7 miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Łodzi. 

Strona : www.kpmg.com  

Instytut Monitorowania Mediów

Jesteśmy zespołem ponad 200 doświadczonych specjalistów, którzy od 2000 roku skutecznie wyszukują i analizują materiały ukazujące się w mediach. Od ponad dekady należymy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

Misją IMM jest świadczenie najwyższej jakości usług związanych z pozyskiwaniem i analizą informacji ukazujących się w mediach, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. W trosce o zadowolenie klientów rozwijamy nieustannie nasze usługi. Monitorujemy ponad 1000 tytułów prasowych, prawie 205 stacji RTV oraz ponad milion domen polskich zasobów internetu wraz z social media. Badamy także wydatki reklamowe w prasie oraz RTV. Regularnie publikujemy badania dotyczące ciekawych zjawisk społecznych oraz śledzimy trendy w komunikacji.

Więcej o naszych badaniach na https://www.facebook.com/IMMonitoring oraz http://www.imm.com.pl/badania_mediow.

Monitoring mediów jest niezbędny w pracy działów marketingu i public relations. Dzięki wynikom monitoringu zmierzysz efektywność komunikacji Twojej firmy czy marki oraz zyskasz wiedzę, która pozwoli Ci stale doskonalić działania.

CONREGO

VIDEOactions

Transmisje Online

PRO4MEDIA

PRO4MEDIA to zespół pasjonatów wizualnej oprawy eventów. Firma specjalizuje się w technicznej obsłudze wydarzeń w zakresie multimediów, oświetlenia oraz autorskich rozwiązań interaktywnych. Stawia na grupę profesjonalistów, którzy najbardziej lubią skomplikowane realizacje, a działanie poza schematem to ich codzienność. Do dyspozycji Klientów podstawia dedykowany eventowi sprzęt najwyższej jakości, czyli pełen wybór możliwości w dostosowaniu do lokalizacji i potrzeb. Co to daje organizatorom wydarzeń? Spokój i bezpieczeństwo! Ponad 5000 zrealizowanych z sukcesem eventów o różnej skali i rodzaju owocuje ogromnym doświadczeniem ekipy. Nowoczesne technologie wymagają ciągłego rozwoju, a PRO4MEDIA nie wystarcza podążanie za trendami. Oni je kreują! 

Proto.pl

PRoto.pl to portal w całości poświęcony branży PR. Publikujemy w nim najświeższe informacje o trendach rynkowych związanych z komunikacją w Polsce i na świecie, opinie ekspertów, analizy, raporty, a także oferty pracy dla PR-owców. Każdego dnia wysyłamy newsletter „Wiadomości PRoto” do blisko 20 tysięcy subskrybentów.

W ramach PRoto prowadzimy także Akademię PRoto oferującą szkolenia dla specjalistów public relations oraz dla adeptów tego kierunku. Naszymi trenerami są eksperci, którzy podczas warsztatów dzielą się swoim doświadczeniem i unikalnym know-how. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte oraz certyfikowane szkolenia przez internet. Więcej informacji o aktualnych szkoleniach znajduje się na stronie www.akademiaproto.pl.

Newseria

Dla świata informacje to wszystko, co można zobaczyć, usłyszeć lub przeczytać. Dlatego każda z kilkunastu codziennych depesz agencji informacyjnej Newseria ma charakter multimedialny. Składa się jednocześnie z tekstu, wideo i dźwięk.

Z materiałów Newserii korzystają polskie i zagraniczne serwisy internetowe, stacje radiowe, prasa drukowana oraz stacje telewizyjne. Rozmówcami agencji informacyjnej Newseria są najważniejsze osoby w państwie, w tym politycy, prezesi instytucji państwowych i firm – także tych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, analitycy, eksperci rynku oraz przedstawiciele świata kultury.

Newseria prowadzi trzy wyspecjalizowane serwisy informacyjne: Newseria Biznes – gospodarczy, Newseria Innowacje – technologiczny, oraz Newseria Lifestyle – lifestyle’owy.

W ciągu 7 lat obecności na rynku Agejcja Informacyjna Newseria opublikowała blisko 26 tysięcy multimedialnych materiałów. Każdego miesiąca Newseria ma blisko 12,5 tys. cytowań we wszystkich rodzajach mediów. Z informacji agencji korzysta ponad 700 redakcji polskich i zagranicznych. To czyni z Newserii jednego z najpopularniejszych i najważniejszych dostawców wysokiej jakości eksperckich informacji. Liczba zarejestrowanych użytkowników w serwisach Newserii przekracza  6,7 tysiąca i są to głównie dziennikarze.

Zespół Agencji Informacyjnej Newseria to wydawcy, reporterzy i dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem w wiodących polskich mediach, którzy pracują w siedzibie redakcji.

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria udostępniane są mediom bezpłatnie.

 

Marketing przy kawie

Puls Medycyny

Świat Hoteli

Klub Twórców Reklamy

Innovation

Michał Gmitruk

Wirtualnemedia.pl

Forum Sportu i Biznesu

hopa studio

Sotrender

ZFPR

ul. Czerska 8/10

00-732 Warszawa

info@zfpr.pl

22 555 33 30

Katarzyna Rudzik

Menedżer ZFPR

katarzyna.rudzik@zfpr.pl

tel.+48 531 848 470